Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older
//ShopaholicCrew

Friday 11 January 2013 | 03:18 | 0 Lovers
tik tok tik tok . okeoke . mata mengerling jam . oke dahh pukul 2.45 pagii . esok sekolah . superbb ! aku tak tido lagii . nasib esok jumaat . balik awal . pagii pulak ada solat hajat . so maybe ada ruang lahh kot nak tido kat surau jap . maybe oke maybe . hahaha . hmmm . apa kejadah aku update pagi-2 buta nehh ponn aku tak tahu lahh . macam dah takde keje sangat . actually , aku baru siapkan nota fizik ( form 4 ) , latihan math and Quran Sunnah . fuhh , non stop beb ! sakit tangan aku doe .

tujuan amek lappy nak buat nota pyhsics je sebenarnya . tapi awal-2 lagii aku bukak Google Chrome . hamekk kauu . new tab aku bukak banyak dahh . 1 twitter . 1 facebook . 1 google . hahaha . apa yang aku nak cari 1 habuk ponn takde . last-2 aku bergantung gune refrence book jugakk lahh . lagii baguss . takde lahh mata aku berair + pedih pandang lappy . takde lah kejap-2 aku amek eyemo letak kat mata kann . hahaha .

okeoke . time machine . masuk form 5 dahh ponn wehh . SPM candidates .wuu , minggu first masuk sekolah . dah betimbun homework wehh . nak menangis rasa . huhu . bukan minggu first but HARI FIRST ! . grrr . sangat pedih + sakit hingga menusuk kalbu bila naik form 5. hahaha . LOL . serious cakap . balik sekolah je . benda first aku buat . mestilah tanggal helmet kann . cabut kasut . and letak beg semua laahh . then aku makan . lepas makan . terus pergi kat beg amek homework . setiap harii gitu . dah jadii rutin . kalau lepas makan tak pegang homework ? fuhh . susah hatii sangat lahh kott . hoho .

homework pagi petang siang malam buat . tapii tak henti-2 buatnye ponn . ada je yang menambah . huhu . almaklumlahh . dah naik form 5 kann . hujung minggu pulak tuition kat sekolah . oke . serious waa cakap . memang tak dan kott nak sentuh or pegang benda alahh nehh . huhu . nevermind . tapi alangkah sedapp nya dunia form 5 kalau setiap orang dibekalkan doraemon . hahaha ada mesin masa . boleh undur kann masa . hahha . tak lahh aku naik form 5 cepat sangat kann . hahaha . kalau ada alat or ubat jadi rajin . taubat aku mintak dahh . biar rajin sikit aku belajar . hoho

hmmm . orite .  time machine time machine . benda yang lepas dulu aku tak nak ingat dahh . huhu . aku dah ada hidup baru . aku boleh je hidup tanpa mereka - mereka itu . amann je . bahagia je aku . huhu . oke starting from now SOX off mood . MAXIS on off ( sebab tak sure) hahaha .and sekarang . EASY ! wohoo . kami BUDDYZ takkan terpisah *koya* .  yess no more ninja right now . malas dahh aku . tak berapa nak contact dahh . oke biarkan . kawan tetap kawan . huhu . now keding is here . thanks for making me smile :D



okeoke apa aku mengarut pukul 3 pagii nehh ponn aku tak tahu lahh . ada jugakk aku tido time Syariah esok kangg . hoho . oke dahh . lain hari kalau dan lahh pegang benda alah nehh . aku update lahh lagii . huhu . btw sorry tikahh . aku tak dan nak edit apa yang kau suruh . nanti aku free aku edit k :) oke chaw . selamat malam :D

# LOOK FOWARD and MOVE ON :D 


0 Comments posted :

Post a Comment

awak-2 .. tulis c0ment kt cniy eap .. !