Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older
//ShopaholicCrew

Friday 11 January 2013 | 13:28 | 0 Lovers
12.57 tengah harii . baru balik dari sekolah actually . tapii ada masa sikit amek lappy jap . huhu . bukak blog teringat pasal semalam . ohh. sebelum tuu . nak tau ke tak . korang kena baca jugak . tadi aku tak tido dalam kelas even pagii tadi pukul 4 baru aku tido . hahaha . oke tipu . *tido jap time syariah* hoho :P okeoke . dahh tido lambat sangat . hari nii sekolah . ohh memang superb lahh .

bangun bangun je tadii . ibu cakap " kakak , dah 6.40 ! " wuu , meloncat aku . terkejut . dengan jadual tak susun , baju tak iron . wuuu super duper hebat lahh . hahaha . apa lagii . aku amek towel terus masuk bilik air laweyy . mandi . tapi nasib lahh ibu baik hati hari nii . tolong iron kan baju , tudung n kain sekolah aku :) wuuu terima kasih ibu :D ibu sangat memahami . hohoho . datang pulakk lambat . dah 7.15 aku baru nak start moto . nasib rumah dekat . buatnye rumah kat taman perdana . mau rush aku . oke sabit :P hahaha .

okeoke . lepas sampai sekolah je terus pergi surau , and solat hajat . then lepas solat hajat . semua form 5 kena tunggu dekat dataran . ingatkan ada kes apa lahh kann . rupanya cikgu cakap pasal borang pendaftaran  calon SPM ! wuu seriously cakap . its suck ! kena pulak cikgu bagi seminggu je nak isi borang tuu . fikir 3 , 4 kali jugakk lahh nak isi borang tuu . sebab ada pulak yang drop bio laa . apa laaa . so , aku dah terpengaruh . ikut kata hati nak drop jugak ! :/

semalam baru lahh aku sedar and tiba-tiba sensitive lebih kat sekolah . tak cukup kat sekolah kat rumah ponn same :'( .menangis-nangis aku tak nak amek sains agama dahh . sebab aku dah tak boleh nak bawak . . balik sekolah semalam nak pergi tempat parking moto ponn sedihh sangat . air mata tak boleh tahan . hahaha . lawak ponn ada kalau ingat ballik .

dah balik ponn still menangis . and aku dah terus terang dekat parents aku and aku cakap " nak drop agama , nak pure science je :'( " . and diorang just cakap .
kakak , kau lulus ponn dah cukup oke dahh . tak payah nak sampai A . lulus ponn kira oke dahh :) usaha dulu . belum masuk perang dahh cakap tak boleh . tengok balik macam PMR dulu . belum apa-apa lagii dah takut . usaha penting . biar susah dulu . senang-senang kemudian . mana ada orang berjaya senang-senang je . semua usaha dulu >,<
conclusion nye . memang ayah tak bagii aku drop sains agama . even ayah , ibu cakap macam tuu . tapi aku tahu . dia nak anak dia buat yang terbaikk . kalau boleh straight A kann . parents mana tak nak tengok anak dy succeed . kann ? maybe Allah know what's best for us . kita just ekod je . we could only plan . Allah determine everything . even susah mana ponn . yess , keep trying . and do my best . insyaAllah . Allah always with me and listen my problem .



selain usaha yang aku mampu . yaa berdoa . berdoa ponn insyaAllah Allah akan dengar doa kita . dan insyaAllah . Allah akan makbulkan doa kita setiap hari . aminn :'D


#HIS plans are always better for us :'D 


0 Comments posted :

Post a Comment

awak-2 .. tulis c0ment kt cniy eap .. !