Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older
//ShopaholicCrew

Friday 18 January 2013 | 19:44 | 0 Lovers

yesss . this is BORANG PENDAFTARAN SPM ! see ? nii gambar borang tuu and pagi tadi sebelum pergi sekolah aku snap. betapa bersihnya borang nii , and takde kedut sikit ponn . hahaha . actually , dari minggu lepas aku dapat . and hari nii lahh hari last aku kena hantar . and baru pagii tadii jugakk aku isi . seriously , berdebar aku nak isi borangg nii . berdebar + takut semuaa ada . hmmm . malam tadii aku dahh ambik borang nii . and aku renung lama . aku fikir lagii . drop arab or tak . dah seminggu fikir . tapi still lagii confuse . pagii tadi sebelum pergi sekolah ibu ada cakap . 

kakak , isi borang tuu elok-2 . baca bismillah banyak-2 . fikir yang terbaik . semua bermula dari awal . isi borangg tuu kira langkah pertama kau . jangan ingat hantar borang tuu , just hantar borang kosong . borang tuu ponn dahh kiraa langkah awal . lepas nii . belajar lahh rajin-2 . masa depan kau bergantung dekat diri   sendiri . 

wuu , sebelum start moto tadii . aku fikir balik . betul tak apa keputusan yang aku buat nii ? fuhh , fuhh =,=' 3 , 4 kalii fikir . lepas solat hajat dekat sekolah . semua pakat amek borang tuu and isi . aku ingat aku sorang je tak isi . orang lain ponn tak isi jugakk . hahaha . okeoke . orang lain dah start tulis . aku tak start-2 lagii . sebab aku takut nak isi . huhu . kalau orang lain yang tak faham arab ponn boleh isi . kenapa aku tak kan ? so dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM . aku ponn isi borang tuu . and i have made a choice to choose sains agama :') . InsyaAllah . aku bolehh . usaha is the most important things . 

aku tak tahu lahh , lepas nii macam mana . yang penting . redah je dulu . bukan redah ikut suka , redah dengan semangat + tujuan and cita-cita . fuhh . seriously , tak ready kott nk isi borangg tuu . tapi dah arahan . nak buat macam mana . kena ikut je lahh . kann . hmmm . bila tanya kawan-2 sekolah lain . diorang tak dapat ponn lagii borang pendaftaran SPM tuu . sekolah aku jee yang awal . huhu . 

dahh . lupakan borang tuu . think about SPM . wuu . bulan JANUARI baruu . but kelas dah start , and latihan rumah sukan pulakk . minggu depan dahh start , hope gilaa . sukan tahunan tahun nii start awal . takde lahh kaluut bila bulan 6/7 nanti . yelahh . time tuu dahh nak trial kott . dengan sukann lagii . wuuu . superb busy lahh kita . sekarang ponn busy tak terkata . hoho . nak cakap homework ? hmm memang tak henti lahh homework . nama ponn FORM 5 kann . exam besar . and tahun penentu hidup . habaq maii . form 5 sekolah mana takde homework ? hahaha . kalau takde homework . DOUBLE WOW aku bagii . superb ! hahaha . 

kdahh , SPM candidates tak boleh duduk depan lappy lama-lama . nanti lupa apa yang dah belajar kat sekolah *k , sabit . * hahaha . 


# YA ALLAH YA TUHANKU , PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN HAMBAMU INI YA ALLAH . AMIN AMIN AMIN YA RABBAL 'ALAMIN . 



0 Comments posted :

Post a Comment

awak-2 .. tulis c0ment kt cniy eap .. !